Top Guidelines Of کتاب صوتی انگیزشی

Wiki Article

ـ چرا ما کور شدیم، نمی‏‌دانم. شاید روزی بفهمیم. می‏‌خواهی عقیده‏‌ی مرا بدانی؟ بله، بگو، فکر نمی‏‌کنم ما کور شدیم.

همان‌طور که از خداوند می‌خواست، پیکر پاکش در کربلای فکه گمنام ماند.

هفتادهزار سال پیش، « انسان خردمند » موجودی کم‌اهمیت بود که بیش از جاندارن دیگر، تاثیری بر محیط نداشت. او می‌کوشید تنها حیات خود را در میان موجودات دیگر حفظ کند؛ اما براثر تحولات زیستی و تغییرات تطبیقی دیگر با محیط مانند کشف آتش، کار گروهی، ساختن ابزار و… به رأس هرم جانداران صعود کرد.

کودک ایران صدا کتاب گویا ایران صدا قرآن ایران صدا موسیقی ایران صدا دعا و نغمه های مذهبی سخنرانی مذهبی

گرچه این مثال کمی اغراق آمیز به نظر می رسد، اما این واقعیتی است که حتی اعمال و افعال کوچک ما در صورت تکرار می تواند غیر از تاثیر گذاری خود، آثار منفی زیادی برجای گذارد، گرچه مثال عکس این موضوع نیز صادق است و افعال و اعمال خوب می تواند اثر موجی مثبت بر جای گذارد.

من چند مدت پیش از یک سایت پیدا کردم واقعا عالی بود هر کتابی را فکرش کنید توش بود. خیلی برام جالب بود تمام کتابهایی که می خواستم را ازش گرفتم. اسمش هست لایب سان:

کتاب صوتی را می‌توان علیرغم اینکه پس از یک روز کاری در هنگام برگشت از محل کار به خانه رفت گوش داد.

مثلاً در حین رانندگی امکان اینکه از این زمان استفاده دیگری داشته باشیم تقریباً میسر نیست پس در این هنگام می‌توان به کتاب صوتی کوش داد و از این زمان‌های مرده نیز استفاده کرد.

هم اکنون دارن هاردی با بیش از دو میلیون نفر مخاطب در هر ماه، از طریق وبلاگ، توییتر، فیس بوک و صفحات شخصی خود، با مردم ارتباط برقرار می‌کند و بهترین اطلاعات و استراتژی‌های رسیدن به موفقیت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایران صدا یک رادیو اینترنتی جامع است که یکی از بخش های فعالیت آن ، کتاب های گویا است.با این که کتاب های گویا بخش کوچکی از این وب سایت هستند ، آرشیو نسبتا بزرگی از کتاب های گویا را در بردارد.

جوان با انگشتانش به راحتی آن را بیرون کشید. check here معلم دوباره رو به نهال دیگر که کمی بزرگ‌تر بود و تا زانوی پسرک می‌رسید، اشاره کرد و گفت: حالا این یکی را بیرون بکش.

همچنین او به بسیاری از شرکت‌های بزرگ مشاوره می‌دهد و در هیئت مدیره چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی عضو است.

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

Report this wiki page